Ads Top

Disqus Shortname

Ahad, 27 Disember 2015

10 GAMBAR EDIT PENTEKAN BLOG DENGAN MENGGUNKKAN PHOTO EDIT

salam blogger dan berhujung minggu untuk semua.  sebenarnya saya jarang nak update post sebab saya terlalu sibuk dengan kerja.. Apabila sibuk dengan kerja saya tak berpeluang nak update post. Jadi saya kekeringan idea. Untuk kesempatan kali ini saya post kan gambar—gambar yang saya edit dengan menggunakan smart phone saya. Aplikasi yang saya guna adalah photo edit yang terdapat dalam play store. Ia sangat mudah digunakan berbanding aplikasi yang lain. 

Gambar—gambar ini juga saya post kan kedalam instagram..Kalau nak tengok gambar—gambar yang lain atau yang terbaru boleh follow saya di instagram. search pentekan_blog

Disini saya menggunakan Nothing To Say sebagai trade mark untuk pentekan blog ini.  Jadi dilarang sama sekali untuk mengakui ini adalah sebagai hak peribadi sendiri. Dibenarkan untuk penyiaran dan tidak bertanggung jawab jika ada penyalahgunaan gambar ini. Setiap gambar yang di edit dan di postkan ke instagram adalah hak milik pentekan blog. Jadi setiap gambar yang diedit dengan menggunakkan trade mark yang sama tapi tidak di post ke instagram bukan hak milik pentekan blog. Ini kemungkinan ada individu tertentu yng ingin menjatuhkan reputasi pentekan blog.

FOLLOW DI INSTAGRAM= Pentekan_blog











3 ulasan:

  1. Because young couples search for stability as well as calm, divorce is certainly a turbulent time. You will find there's requirement for in depth arranging and it relates to leverage regarding ability. I read an interesting email coming from Chad Kern, exactly where he or she describes just how he or she recently bought a cam corder, along with microphones along with lighting effects to generate the right video clip to promote his or her goods on-line, only to find out he or she was without the know-how and also ingrained skill to have success.
    virginia divorce attorney
    No one requires any divorce. Divorce can be a hard here we are at any individual. Each time a man or woman repeat your claim, "till dying carry out people component,Inches many of us never have a much to handle a separation. Despite the fact that, due to particular existence conditions, divorce does uncover the distance to our lives and now we ought to deal. To get with the challenging technique of divorce, it is crucial to possess a divorce attorney.

    BalasPadam