Ads Top

Ahad, 19 April 2015

[LAWAK] Lawak Pagi Ahad

PEN TEKAN BLOG | Kisah 3 Pilot yang ditangkap oleh suku kaum Kanibal, ketiga2 pilot yang ketakutan tersebut memohon agar tidak dibunuh.

Maka ketua suku kaum itu pun berkata, "Klau korang semua nak hidup, korang kena masuk hutan & bawa 10 buah yang sama jenisnya.
Tapi korang hanya ada masa 3 jam saja!"

Sebelum 3 jam, pilot yg 1 pun akhirnya sampai dan bawa 10 epal.

Ketua Suku : "Ok, kamu dah bawa 10 biji epal. Sekarang masukkan semua epal tu ke dalam lubang dubur kamu satu persatu.
Kalau kamu merintih atau bersuara, kamu akan saya bunuh!"

Dengan penuh perjuangan & ketahanan akhirnya epal pertama dapat di masukkan.
Tapi untuk epal yang ke 2 dia tak dapat menahan kesakitan dan terus menjerit.
Dengan kejam ketua suku tadi terus memenggal kepala si pilot. Maka naiklah pilot tadi ke syurga.

Pilot ke-2 pulak tiba dengan membawa 10 biji anggur. Dan ketua suku tadi terus memberikan arahan yang sama.
1 anggur masuk, 2 anggur, 3 anggur, tapi pada saat dia nak masukkan anggur yang ke 10, ketua suku tadi tiba2 memotong kepala pilot ke-2. Naik la pilot ke-2 tadi ke langit dan berjumpa dengan pilot-1 tadi.....

Pilot 2 : Wah, kau pun mati jugak?

Pilot 1 : Ye la, aku bawak epal. Tak tahan sakit! Sial betul ketua suku tu, syaratnya susah sangat! Habis kau bawak buah apa?

Pilot 2 : Anggur

Pilot 1 : Anggur?? Tu kan senang! Kecik aje, tak sakit pon!

Pilot 2 : Memang betul. Semua anggur aku hampir masuk ke dalam lubang dah..
Tapi tiba2 aku ketawa dan habis semua anggur yang aku masukkan tadi keluar balik…..

Pilot 1 : Bodoh kau! Kenape kau ketawa?

Pilot 2 : Habis tu, masa aku nak masukkan anggur yang ke 10, aku nampak pilot ke-3 bawak buah durian...

giler ko..!!! durian tu..!!!

hahaha....

hahaha....    

Rabu, 1 April 2015

[GAMBAR] 12 Gambar Lawak Yang Selalu Hantar Guna Whatsapp Dan WeChat

PEN TEKAN BLOG | Di atas adalah sebahagian dari gambar-gambar yang orang selalu hantar guna Whatsapp dan Wechat. Banyak lagi gambar-gambar lucu yang orang hantar.

.

Comments system

Disqus Shortname

Comments System

Disqus Shortname

Business

copyright © 2015 http://pentekan.blogspot.com. Dikuasakan oleh Blogger.