Ads Top

Disqus Shortname

Isnin, 3 November 2014

Aku Masih Baru

Pen Tekan Blog: Blog ini masih baru lagi dalam dunia blogging. Aku
menulis atas apa yang aku rasa. Sesuai dengan tagline blog ini Kata
Suara Hati.

Dalam blog ini aku akan cuba untuk menjadikan blog ini popular seperti
blog-blog popular yang lain. Seperti blog denahati, redmummy, roti
kaya dan lain-lain lagi.

Pen Tekan Blog:- http://pentekan.blogspot.com

Dengan ini aku mengharap pada rakan-rakan blogging yang agar dapat
memberi tunjuk ajar cara berblogging agar menjadi blog yang di kenali
orang. Oleh itu kepada sesiapa yang mahu berkongsi link dengan blog
ini bolehlah memberi link pada ruangan komen di bawah ini. Aku akan
memasukkan link anda dalam bloglist ini.

Pada masa hadapan aku akan mencari beberapa orang penulis untuk
menulis entry dalam blog. Kepada sesiapa yang berminat juga boleh
hantar komen anda pada ruangan komen di bawah ini. Segala syarat dan
terma nanti aku buatkan satu entry yang berkaitan tentang terma dan
syarat

Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan