Ads Top

Disqus Shortname

Ahad, 20 Disember 2015

Kini ada cara 'cool' elak bagasi dicuri, tersalah ambil

SEORANG pengguna perkhidmatan penerbangan mungkin sudah menemui cara paling bijak untuk mengelak bagasi dari dicuri atau tersalah ambil.

Seorang pelayar laman Imgur 'jew3lr0se' telah memuatnaik sekeping foto kelmarin yang menunjukkan lelaki tersebut yang tidak dikenali bersama sebuah bagasi yang mempunyai gambar mukanya.

"Lelaki tersebut telah merungkai teka-teki kehidpan seharian," kata Elizabeth yang merujuk kepada idea kreatif lelaki tersebut menampal imej muka pada bagasi.

"Begnya (bagasi) tidak mungkin akan dicuri atau tersalah ambil apabila tiba di lapangan terbang!" ujar Meyers.

Sesetengah pelayar laman Imgur juga pantas mengenalpasti masalah yang berkemungkinan timbul walaupun idea menampal imej muka pada bagasi dipakai.

"Kalau ada pencuri yang memiliki muka serupa, bagasi kita tetap akan hilang!" balas Wanton, seorang warga Australia. SINAR

1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam